Bezorgen

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja. Als u uw bestelling wilt afhalen, gelieve dit dan aan te geven tijdens de bestelprocedure. Zodra uw bestelling klaar staat op ons afhaalpunt, ontvangt u een email en kunt u uw bestelling afhalen.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Afhalen kan bij ons afhaalpunt in Herzogenrath (Duitsland).

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

In de regel versturen we alle bestellingen, waarvan we voor 14.00 uur de betaling ontvangen hebben, nog dezelfde dag. Mits het artikel voorradig is bij ons. Wanneer het artikel niet voorradig is, staat dit aangegeven op de artikelpagina. U ontvangt dan van ons een email met de verwachte leverdatum.

Hanteert u de regel "vandaag besteld, morgen in huis"?

Nee. Er zijn diverse websites die dit doen, maar hun “belofte” vrijwel nooit nakomen. Zo’n website willen wij niet zijn. Dit heeft namelijk te maken met de drukte bij de pakketdiensten en daardoor kan een verkoper dit eigenlijk niet garanderen. Iedere bestelling waarvan de betaling bij ons binnen is voor 14.00 uur, wordt door ons dezelfde dag nog verstuurd. Mits het artikel voorradig is uiteraard. 96% van alle pakketten worden de volgende werkdag bij de klant geleverd.

Kan ik mijn pakket traceren?

Ja. Nadat uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een email met het pakketnummer. U kunt het pakket via de website van de pakketdienst dan volgen.

Retouneren

Hoe kan ik iets retour sturen?

U heeft het recht om een aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terug te sturen. Gelieve contact met ons op te nemen via info@topmozaiek24.nl zodat we u ons retouradres kunnen doorgeven. Gelieve in de email altijd uw naam en bestelnummer te vermelden.

Waarom staat uw retouradres niet op uw website?

Helaas is het in het verleden voorgekomen dat klanten artikelen retour stuurden zonder dat wij dit vooraf wisten. Logistiek gezien is dit voor ons helaas erg moeilijk waardoor uw retourafhandeling vertraging op kan lopen. Gelieve daarom altijd eerst een email aan ons te sturen via info@topmozaiek24.nl, zodat wij weten dat er iets retour komt.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Helaas kan het voorkomen dat u een klacht heeft over ons of over één van onze produkten.
Gelieve ons dan een email te sturen via info@topmozaiek24.nl. We behandelen uw klacht zo snel en zo goed mogelijk. Klachten gaan bij ons voor op het gewone emailverkeer.
We nemen iedere klacht serieus en zorgen ervoor dat de klacht naar tevredenheid wordt opgelost.

Overigen

Zijn er extra kosten wanneer ik met Paypal wil betalen?

Nee. Wij berekenen geen extra kosten voor betaling per iDeal, Paypal, Mister Cash of Sofort.

Kan ik ook betalen aan de chauffeur?

Ja, dit is mogelijk. Gelieve dan te kiezen voor rembourslevering tijdens de bestelprocedure.

Ik heb meerdere artikelen besteld, maar heb maar de helft ontvangen. Komt de rest nog?

Ja. Wij versturen altijd de volledige bestelling gelijktijdig, maar als uw bestelling uit meerdere pakketten bestaat, kan het helaas voorkomen dat de pakketdienst dit op 2 verschillende dagen levert.

Mijn vraag staat hier niet bij. Wat nu?

U kunt ons 24 uur per dag een email sturen via info@topmozaiek24.nl met al uw vragen en opmerkingen.